Szeretettel köszöntelek a Online MLM klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Online MLM klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Online MLM klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Online MLM klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Online MLM klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Online MLM klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Online MLM klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Online MLM klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
http://www.onlinearanybanya.hu/konyvreszletek.html
Nagy „kiáramlás”, ütős e-mailekkel
A hagyományos módon, személyes tárgyalás segítségével értékesítő üzletkötőknek azt tanítják, hogy amikor valakinek el akarnak adni valamit, akkor az első lépés, hogy időpontot egyeztessenek kiszemelt vevőjelöltjükkel. Az időpont egyeztetésnek egyetlen célja van: az időpont egyeztetése, nem pedig a termék eladása, vagy MLM esetében a beléptetés.
Ugyanez az online hálózatépítésre is igaz. Amikor jelöltet kutatsz, egyetlen célod van, hogy az illető megnézze a weboldaladat, és nem az, hogy megvegye a terméket, a szolgáltatást, vagy hogy csatlakozzon a hálózathoz.
Nem szabad abba a hibába esned, hogy részletes levelet küldesz a jelöltednek, mert minél hosszabb és részletesebb levelet írsz neki, annál kisebb esélyed van arra, hogy egyáltalán megnézze a weboldaladat.
Hiába írsz hosszú e-mailt, nem tudod a kellő mélységig bemutatni az üzletet, és kezelni a kifogásokat, legfeljebb annyit fog látni a címzett, hogy ez megint egy beszervezési kísérlet, ahol valamit vennie kell, vagy hálózatépítés, ami nem érdekli, mert hétről hétre tucatjával kapja az ilyen megkereséseket.
Soha ne téveszd szem elől, hogy az online jelöltkutatás egyetlen célja a megkeresett személy odacsábítása a weboldaladra. Rengeteg lehetőség és jól bevált „trükk” létezik, amivel ezt elérheted. Alapvető szempont azonban, hogy minden ember más, mindenkinek más a „nyomógombja”, a mozgatórugója.
Itt is az a szabály érvényes, hogy minél nagyobb „kiáramlást” kell biztosítanod. Minél több embernek kell e-mailt küldened, minél több embernek kell megmutatnod a weboldaladat.
Biztosan vannak olyan ismerőseid, akik nem haragudnának meg, ha megkérnéd őket, iratkozzanak fel a hírleveledre, legfeljebb később szólnának, ha ez zavarná őket, és leiratkoznának a listáról. De az is előfordulhat, hogy mivel közelebbi kapcsolatban, vagy akár munkakapcsolatban vagytok, megtisztelnek téged azzal, hogy elolvassák mind a hat hírlevelet, és nem mondják le.
Sőt, ha elég közeli kapcsolatban vagy valakivel, akár még azt a „brutális” módszert is megengedheted magadnak, hogy te írod fel őket a hírleveledre, és nem várod meg, amíg ők maguk feliratkoznak.
Egy alkalommal elindítottam egy akciót a csapatomban. Meghirdettem egy versenyt, amelyen mindenki egyenlő eséllyel indulhatott. Elmondtam, hogy az kapja a felajánlott díjat, akinek attól a naptól kezdve egy hónap múlva éjfélig a legtöbb olyan hírlevél feliratkozója lesz, akik meg is maradnak. Mindennap közzétettem, hogy áll a verseny. Az első nap átlagosra sikerült, míg a második nap az egyik hölgy elhúzott a mezőnytől 114 feliratkozóval.
A többiek felhördültek, hogy ez hogyan lehetséges. Ráadásul kitettem a weblapcímét is, amely üres volt: nem volt „én-története”, nem volt „blogja” stb. Az ember elsőre sumákságokat sejt, hogy ez biztosan nem valós eredmény, de kiderült, hogy egy nyugdíjas hölgy követte el ezt a „turpisságot”. Miután belépett, nem vette a fáradságot, hogy elküldjön mindenkinek egy toborzó e-mailt, hanem egyből ő maga írta fel az ismerőseit a hírlevelére.
Arra számítottam, hogy rengeteg negatív visszajelzést fog kapni, de kiderült, hogy csupán egyetlen haragosabb e-mailt kapott, és összesen 15-en iratkoztak le. Sikeres marketing akció volt, és ez nyilván zavarta a többieket a csapatban, de megírtam, hogy az élet mindig produkál új szabályokat. Nyilvánvalóan olyan közeli ismerősei voltak, akik elnézték neki, hogy felírta őket a hírlevelére.
A hírleveleknek különböző szintjei vannak, de alapszabály, hogy minél kevesebbet kell bennük leírni, mivel csupán az a céljuk, hogy az érdeklődést felkeltsék, és a jelölt feljöjjön a weboldaladra.
Még egyszer, az MLM legfontosabb szabálya: ne te döntsd el, hogy érdekli-e a jelöltjeidet ez az üzlet. E-mailben bárkit meg tudsz szólítani. A lényeg, hogy minél nagyobb legyen a kiáramlás, azaz minél több emberrel tudasd, hogy mivel foglalkozol.
Az e-mailnek értékesítési szempontból egyetlen szabálya van, hogy minél kevesebbet mondj. Ha elkezded leírni, hogy hálózatépítésről van szó, és leírod, mik a termékeid, ezzel azonnal elkezdted szűrni az embereket, akik feljönnének a weboldaladra. Legegyszerűbb, hogy az ismerősödre szabott stílusban pusztán annyit mondasz: „Belekezdtem egy új üzletbe/projektbe. Ha van kedved, nézd meg, itt a link.”
Ha feljön a weboldaladra, akkor az oldal minden bizonnyal profibb, mint a te leveled, és eladja neki a terméket vagy a lehetőséget.
Az e-mailben kell lennie némi információnak az üzletről, egy kapcsolódási pontnak, amelyben a jelölt azonosulni tud a levél küldőjével, és egy linknek a weboldaladra, semmi másnak.
Egy bizonyítottan működő e-mail szöveg-minta az online hálózatépítéshez:
Levél tárgya: Én hálás vagyok annak, akitől nemrég ilyen levelet kaptam.
Üzenet szövege:
Személyes megszólítás.
Kapcsolódási pont keresése, csak egy mondat, ha olyannak írsz, akivel nem hetente találkozol (pl. Pistike anyukája vagyok, a fiaink egy osztályba járnak, szülői értekezleten adtad meg az e-mail címedet).
Belefogtam egy új üzletbe, ami nem csak a termék miatt tetszik, hanem mert nem kell eladnom, bemutatót tartanom, munkatársakat beléptetnem.
Vettem egy automata eszközt, ami elvégzi helyettem a munka nagy részét. Nekem csak annyi dolgom van, hogy neked is megmutassam ennek az eszköznek a webcímét.
Ha van kedved és időd, nézz rá, itt találod. (Ide írd be a webcímedet.)
Javaslom, iratkozz fel az ingyenes hírlevelemre (a rendszer automatikusan küldi az előre megírt leveleket, bármikor leiratkozhatsz).
Ha úgy gondolod, hogy számodra is érdekes lehet ez a lehetőség, keress meg!
Számomra az a legvonzóbb az egészben, hogy nem kell senki felé sem „nyomulnom” az üzlettel, így ígérem, ha te nem jelentkezel, én sem foglak keresni többé ebben ez ügyben.
További szép napot!
Aláírás
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Online aranybánya könyv részletek
A siker képlet!
MLM - De hogyan?
8.MLM Mester elme nap kedvezménnyel!