Szeretettel köszöntelek a Online MLM klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Online MLM klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Online MLM klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Online MLM klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Online MLM klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Online MLM klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Online MLM klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Online MLM klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
16 éve | Kajárik Béla | 0 hozzászólás
Ez alkalommal arról lesz szó, hogyan alakítsuk ki az értékesítési csatornánkat ("csővezetékünket"), hogy minél több nyereségre tegyünk szert, a "veszteség elkerülésének" érzésén alapuló bármelyik marketing módszerünk alkalmazása esetén.
Egyik jól ismert reklámfogás az, amikor az érdeklődőinknek ingyen a legjobb információs termékünket ajánljuk fel - ingyen - hogy magunkhoz vonzzuk őket, és meggyőződhessenek arról, milyen értéket képviselnek azok.
Gondolkodj most el azon, hogy milyen "termékeddel" lennél képes magadhoz vonzani az érdeklődőket és rávenni őket arra, hogy "építsék azt be az életükbe" (szokják meg annak rendszeres használatát) - még MIELŐTT megvásárolnák.
A folytatás ITT olvasható!
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A veszteség elkerülése érzésének motiváló ereje